Hlasové a kombinované služby

GTS modré číslo

Služba umožňuje volajícím výhodný a snadný přístup k informacím. Díky tomu, že se volající podílí na poplatku za hovor, patří tato služba k nejefektivnějším. Právě poměr nákladů na straně volaného, výhodný poplatek u volajícího a nízký počet zlomyslných volání dělá z této služby nejvýhodnější komunikační nástroj. Volání je pro volajícího z pevných sítí je většinou zpoplatněno poplatkem nižším než je cena za místní volání. Volání z mobilních sítí je většinou zpoplatněno obdobně jako volání do pevných sítí. Konkrétní cenu za volání je však třeba potvrdit u daného operátora. Druhou část nákladů na volání jsou účtovány volanému – tomu, kdo si službu modré číslo zřídil.

Uživatel služby přistupuje k informacím vytočením přístupového kódu 810 nebo 844 a dalších šesti číslic prostřednictvím jakéhokoli telefonního přístroje připojeného k síti libovolného operátora v ČR.

Výhody služby

  • prezentace čísla, které může být jednoznačně spojeno s Vámi
  • opakované použití jednoho kontaktního čísla snižuje náklady na propagaci
  • možnost sdílet náklady na volání je zlatou střední cestou v otázce financování řešení komunikačních potřeb
  • průzkumem potvrzené upřednostnění speciálního přístupového čísla
  • dostupnost firmy pro zákazníky prostřednictvím jednoho čísla z celého území ČR
  • efektivní a moderní prostředek přímé komunikace se zákazníky
  • jednoduchý přístup ke službě ze všech pevných i mobilních sítí v ČR
  • eliminace tzv. zlomyslných volání
  • možnost výběru jakéhokoli volného čísla, dispozici jsou i tzv. zlatá čísla.
  • možnost přenesení čísla Vaší stávající modré linky ke GTS Czech

Komu je služba určena

Služba GTS modré číslo je určena společnostem, které chtějí své informace jednoduchým, efektivním a snadným způsobem dostat co nejblíže ke svým klientům. Může se jednat o poskytování informací, přístupu k aplikacím, prodej, rezervace, poskytování servisu, apod.

Ceník

Jednotlivé cenové programy a ceníky služeb budou zákazníkům poskytnuty obchodním zástupcem nebo operátorem kontaktního centra.