Hlasové a kombinované služby

GTS zelené číslo

Služba umožňuje zákazníkům přístup k informacím zdarma. Volající mají možnost z kteréhokoli telefonního přístroje bezplatně získat informaci, kterou potřebují, nebo kterou jim chce majitel bezplatné linky – služby zelené číslo – nabídnout. Volání je tedy pro volajícího zdarma. Náklady na volání jsou účtovány volanému – tomu, kdo si službu zelené číslo zřídil.

Uživatel služby přistupuje k informacím vytočením přístupového čísla 800 xxx xxx prostřednictvím jakéhokoli telefonního přístroje připojeného k síti libovolného operátora v ČR.

Výhody služby

  • prezentace čísla, které může být jednoznačně spojeno s Vámi
  • opakované použití jednoho kontaktního čísla snižuje náklady na propagaci
  • průzkumem potvrzené upřednostnění speciálního přístupového čísla
  • dostupnost firmy pro zákazníky zdarma prostřednictvím jednoho čísla z celého území ČR
  • efektivní a moderní prostředek přímé komunikace se zákazníky
  • možnost zavolání si zdarma velmi účinně snižuje u potenciálních zákazníků bariéru rozhodování o zavolání na shlédnutou nabídku o produktu
  • pro Vaše zaměstnance možnost vzdáleně pracovat s vnitrofiremními informacemi (skladové zásoby, intranet, ...)
  • jednoduchý přístup ke službě ze všech pevných i mobilních sítí v ČR
  • možnost výběru jakéhokoli volného čísla, dispozici jsou i tzv. zlatá čísla
  • možnost přenesení čísla Vaší stávající zelené linky ke GTS Czech

Komu je služba určena

Služba GTS zelené číslo je určena společnostem, které chtějí své informace jednoduchým, efektivním a účinným způsobem dostat co nejblíže ke klientům. Může se jednat o poskytování informací o produktech, prodej, poskytování servisu, spojení pro zaměstnance, hlášení poruch, apod. Služba jednotným, bezplatným a celoplošným přístupem umožňuje nabízet informace v nejpohodlnější podobě pro všechny skupiny zákazníků.

Ceník

Jednotlivé cenové programy a ceníky služeb budou zákazníkům poskytnuty obchodním