Hlasové a kombinované služby
GTS Telefonní volba
Nyní s úsporou z paušálu za telefonní linku! GTS telefonní volba je veřejná telefonní služba, která Vám umožní snadno ušetřit náklady na telefonní provoz, bez ohledu na to, zda jste začínající podnikatel nebo velká firma. Všechny Vaše hovory budou automaticky směrovány do sítě GTS Czech prostřednictvím tzv. Předvolby operátora (CPS). Nyní Vám, jako jediný operátor v ČR, nabízíme službu GTS telefonní volba včetně možnosti účtování paušálu za telefonní linku na faktuře od GTS Czech. Umožníme Vám volat za výhodnější tarify všem Vašim dodavatelům, obchodním partnerům i zákazníkům, navíc i ušetřit na paušálech a to vše při zachování jedné faktury a jednoho kontaktního místa pro řešení vašich požadavků.
Služba GTS telefonní volba Vám prostřednictvím Volby operátora (CS) přináší možnost telefonovat z vaší telefonní linky prostřednictvím sítě GTS Czech. Služba zahrnuje odchozí vnitrostátní (místní, meziměstské, mobilní a další) a mezinárodní hovory. Příchozí směr je zachován prostřednictvím stávajícího provozovatele telefonní linky (Vaše telefonní čísla se nemění). Způsob připojení pobočkové ústředny (PBX) nebo telefonního zařízení (telefon, fax, modem) do telekomunikační sítě se nemění. Každé volání je směrováno do veřejné telefonní sítě GTS Czech zcela automaticky prostřednictvím pevného nastavení na ústředně stávajícího provozovatele.
V rámci služby GTS telefonní volba je vám nyní dostupná i služba přeúčtování paušálů za telefonní linku (WLR). Pouze v síti GTS Czech můžete využívat výhod předvolby operátora při zachování výhody jediné faktury a jediného kontaktního místa.
Prostřednictvím služby GTS telefonní volba lze uskutečnit mezinárodní hovory do více než 230 zemí světa, včetně mobilních sítí, a dále místní a meziměstské hovory po celé České republice, mobilní hovory do sítí všech národních mobilních operátorů, vytáčené připojení k internetu a další typy hovorů.
Další výhody
-
aktivace služby do 14 pracovních dní
-
zřízení služby kdekoliv na území ČR
-
slevy na volání do tří zemí, které si sami zvolíte
-
výrazné množstevní slevy v závislosti na aktuální výši Vašeho provozu
-
zdarma on-line aplikace Webcare s detailními výpisy hovorů, statistikami provozu, přehledy fakturace a plateb i možností on-line změn nastavení Vaší telefonní linky
-
možnost zvýhodněného vysokorychlostního připojení k internetu prostřednictvím technologie ADSL v balíčku GTS duo
-
dohledové centrum GTS Czech zajišťuje nepřetržitý dohled nad veřejnou telefonní sítí a okamžitý odborný zásah v případě potřeby
-
kontaktní centrum s nepřetržitým provozem (24 hodin denně, 7 dní v týdnu)
Základní parametry služby
-
přenos hlasu
-
fax skupin 3 a 4 (14,4 kbit/s, resp. 64 kbit/s)
-
přenos dat rychlostí nx 64 kbit/s (u analogových linek max. 56 kbit/s)
Technické detaily:
-
klasická telefonní technologie přepínání okruhů
-
typy telefonních linek: analogové (HTS), ISDN BRI (ISDN2), ISDN PRI (ISDN30), E1 (2MBL)
-
směrování hovorů předvolbou operátora (CPS) na ústředně stávajícího provozovatele nebo individuální volbou operátora (CS)
Schéma služby GTS Telefonní volba

Skrýt detailní popis služby...
Výhody služby
-
GTS telefonní volba je profesionální řešení telefonních služeb dostupné malým a středním firmám
-
služba je dostupná na celém území České republiky a je zřízena rychle a bez zásahů do Vaší telekomunikační infrastruktury
-
služba přináší úspory na volání do všech směrů při zachování kvality standardní telefonní služby
-
služba je poskytována včetně účtování paušálů za telefonní linku. Získáte tak výhodu jediné faktury za telefonní služby a úspory na paušálních poplatcích.
-
změnu zaznamenáte pouze na svém telefonním účtu; způsob volání zůstane stejný, nemusíte vytáčet žádné předvolby
-
Vaše telefonní číslo se nemění
-
nepotřebujete žádné přídavné zařízení
-
špičkový zákaznický servis 7 dní v týdnu, 24 hodin denně
-
individuální přístup k zákazníkům považujeme za samozřejmost
Komu je služba určena
Služba GTS telefonní volba je určena zejména pro podnikatele, malé a střední firmy i pobočky velkých firem, kterým šetří výdaje za telefontelefonní provoz i za paušální platby. Lze ji zřídit na běžné telefonní lince, na přípojkách euroISDN i na pobočkové ústředně. Služba je dostupná prostřednictvím Vašich stávajících telefonních linek od společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s..