ICT a Managed služby
GTS Call Centrum
Služba GTS Call Centrum nabízí komplexní outsourcing firemního call centra s garantovanou kvalitou a servisem, který zajišťují moderní a zabezpečené technologie. Služba je dostupná pro jakéhokoliv zákazníka po celé České republice, který nechce budovat vlastní call centrum nebo ho nemůže obsluhovat mimo obvyklou pracovní dobu – ať už z kapacitních důvodů nebo v době nepřítomnosti personálu. S naším call centrem zaručujeme klientům nejen finančně výhodnou a rychlou implementaci nové služby, ale především kvalitní technologické zázemí s profesionálně vyškoleným personálem.
Jako samostatný produkt nabízíme službu GTS virtuální asistentku, která zajistí chod vaší kanceláře po dobu vaší nepřítomnosti.
Výhody služby
- Servisní služby call centra připravené na míru
- GTS Call Centrum umožňuje zákazníkovi zajišťovat standardní služby call centra bez investice vlastního kapitálu
- Víceúčelové využití call centra nabízí služby aktivního (prodejní kampaně, průzkumy) i pasivního (příjem hovorů z infolinek 8xx a 9xx) telemarketingu, servisní linky či infolinky
- Zaručený servis i moderní zázemí s kvalitními technologiemi
- Zjednodušuje administrativu díky komplexnosti služeb od jednoho poskytovatele
- Zaručené technologické zázemí a pravidelný reporting provozu
- Možnost propojení systémů vlastních call center zákazníka s call centrem GTS Czech
- Uspoří zákazníkům náklady v personální oblasti a nevyžaduje koupi nového hardwaru, který zastarává
- Možnost využití dalších návazných služeb GTS Czech (barevná čísla)
Komu je služba určena?
- Celé spektrum firem od malých přes střední až po velké společnosti a veřejnou správu, které například potřebují pokrýt mimopracovní hodiny své informační linky
- Obchodní a spediční společnosti, virtuální kanceláře, internetové obchody, společnosti s pevnou pracovní dobou či zákaznická centra s malým počtem operátorů