ICT a Managed služby

GTS Virtuální ústředna

GTS virtuální ústředna je doplňkem služby GTS IP komplet. Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v prostorách GTS Czech. Součástí služby jsou moderní IP telefony (Simulátor IP telefonu) a aplikace s přidanou hodnotou. Jednou z jejích hlavních výhod je možnost volat mezi vzdálenými pobočkami ZDARMA prostřednictvím hlasové virtuální privátní sítě (VPN).

GTS virtuální ústředna je doplňkem služby GTS IP komplet.

Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v prostorách Czech. Součástí služby jsou moderní IP telefony (Simulátor IP telefonu ) a aplikace s přidanou hodnotou. Jednou z jejích hlavních výhod je možnost volat mezi vzdálenými pobočkami ZDARMA prostřednictvím hlasové virtuální privátní sítě (VPN).

Nabízené služby v rámci GTS IP komplet lite

  • Zobrazení telefonního čísla a jména
  • Vytáčení čísel a telefonní seznamy
  • Seznam hovorů a jejich historie
  • Přesměrovaná volání
  • Hovory se třemi účastníky
  • Skupiny pro příjem a převzetí hovoru

Hlasová pošta

  • ohlášení hlasové schránky telefonním číslem, jménem nebo vlastním pozdravem,
  • správa hlasové schránky přes libovolný telefon po zadání vlastního telefonního čísla a PIN,
  • možnost zasílání nahraných vzkazů e-mailem na libovolnou adresu.

Informační rozhraní – Web care

  • detailní výpisy hovorů,
  • statistiky hlasového provozu včetně grafů,
  • provozní zatížení datových a internetových přípojek včetně grafů, možnost vytváření skupin uživatelů a sledování záznamů pro tyto skupiny (uživatelské filtry)

Rozšiřující aplikace pro propojení telefonu a počítačových systémů

GTS Czech rovněž nabízí řadu aplikací pro propojení počítačových programů se světem telefonů. Budete pak moci například vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, dozvíte se, kdo vám volá a podrobnosti vašich vzájemných obchodních vztahů ještě předtím, než zvednete sluchátko. Zorganizování telefonní kampaně včetně sledování zpětné vazby nebo reakce vašich zákazníků je pak opravdu hračkou.

IP telefony

Telefony Cisco

Telefony Cisco

  • IP telefony Cisco 7940G a 7960G využívají všech výhod IP technologie. Pomocí funkčních tlačítek má uživatel okamžitý přístup k telefonním funkcím na základě aktuálního stavu telefonu. Tyto telefony jsou vhodné zejména pro manažery, výkonné pracovníky a nejnáročnější uživatele.
  • Simulátor IP telefonu

Telefony Linksys

Telefony Cisco

  • IP telefony Linksys SPA 922 a 962 představují špičkové zařízení se snadnou obsluhou a překvapivě nízkou cenou. Optimální pro použití s aplikacemi ve vašem počítači – již nikdy nebudete muset přepisovat telefonní čísla z internetového prohlížeče nebo vašeho mobilního telefonu. U typu SPA962 oceníte velký barevný grafický displej.
  • Linksys je obchodní a ochranná známka společnosti Cisco System, Inc.

Adaptér

Adaptér

  • Zařízení Cisco ATA186 se využívá jako adaptér pro připojení analogového telefonu nebo bezdrátového telefonu standardu DECT.

Aplikace s přidanou hodnotou

Spojovatelské pracoviště

PC aplikace určená především pro recepce a informační linky. Pomocí jednoho kliknutí myší může spojovatelka přepojit příchozí hovor na vybranou linku ve firmě a také na monitoru počítače vidí, které linky jsou v danou chvíli obsazeny.

Clik-to-Call

Aplikace umožňující ovládat IP telefon prostřednictvím počítače. Možnost vytáčení čísel, odpovědět na zmeškaný hovor, nebo doplnit kontakt do osobního telefonního seznamu – to vše a mnoho dalších funkcí se pro vás stane jednoduchou a samozřejmou záležitostí při ovládání přes vaše PC.

TAPI rozhraní

Zavolat na telefon z vašich kontaktů v MS Outlooku nebo MS Outloku Expres bude hračkou. Budete vědět kdo vám volá, kdy jste s ním naposled mluvili, co jste dojednali vy nebo vaši kolegové,atd. Budete vědět, zda se váš partner opozdil s platbou nebo s dodáním zboží. Systém totiž spolupracuje s většinou CRM a ERP řešení.

Telefonní seznam ČR

Přes IP telefon je možné najít jakékoliv telefonní číslo uvedené ve Zlatých stránkách ČR a okamžitě ho vytočit. Tato aplikace je dostupná pouze pro telefony Cisco.

Služba osobního nastavení

Umožňuje přizpůsobit uživatelské funkce vašeho IP telefonu jednoduše a odkudkoliv, kde je internet. Základní funkce zahrnují přesměrování, rychlou volbu, hlasovou poštu na e-mail, adresáře telefonních čísel atd.

Výhody služby

  • Investiční nenáročnost – hostovaná pobočková ústředna je fyzicky umístěna na straně GTS Novera a vy platíte jen služby, které využíváte. Díky principu hostované ústředny nepotřebujete vlastní ústřednu, nemusíte se starat o její údržbu a především nemusíte nic jednorázově platit. Odpadá vám tak riziko spojené s velkou investicí.
  • Aplikace s přidanou hodnotou – součástí služby jsou aplikace, které uživatelům zvyšují komfort telefonování a usnadňují každodenní práci. Jedná se o aplikace Spojovatelské pracoviště, Telefonní seznam ČR, Click-to-Call, Osobní nastavení a Administrátorské nastavení.
  • Flexibilita řešení – hostovaná ústředna je flexibilní a variabilní podle toho, jak vaše firma roste. Jednotlivé linky a služby můžete přidávat a ubírat podle potřeby.
  • Moderní IP telefony – telefony, které podporují IP technologii. Všechny námi nabízené modely IP koncových zařízení jsou testovány pro službu Novera virtuální ústředna a můžete je instalovat na různých pracovištích od výrobní haly, skladu až po kancelář ředitele. Simulátor IP telefonu

Komu je služba určena

Novera virtuální ústředna je určena středním a velkým firmám, které hledají nadstavbu službě Novera IP Komplet a chtějí získat profesionální telefonní přístroje. Doposud si firemní zákazníci museli za drahé peníze pořizovat a poté nákladně provozovat klasické pobočkové ústředny. Ty se přitom vyplatí až od určitého počtu telefonních linek a pro mnohé firmy tak nebylo takové řešení výhodné.

Díky IP telefonii se ale situace mění – zákazník si již nemusí pořizovat vlastní pobočkovou ústřednu. Stačí jednoduše připojit IP telefon k síti telekomunikačního operátora a využívat služby virtuální pobočkové ústředny. Tu firma nevlastní, pouze používá. Přitom jí poskytuje stejný a mnohdy ještě větší komfort a rozsah funkcí než klasická pobočková ústředna.

Ceník

Jednotlivé cenové programy a ceníky služeb budou zákazníkům poskytnuty obchodním zástupcem nebo operátorem Kontaktního centra.