ICT a Managed služby
GTS virtuální asistentka
Neodkladná jednání či pracovní schůzky bývají pro mnohé důvodem nepřítomnosti ve svých kancelářích i v pracovní době. Často tak mohou zmeškat i důležité hovory. Řešení těchto situací přináší služba GTS virtuální asistentka. Jedná se o doplňkovou službu ke službě GTS Call Centrum, která vám zabezpečuje chod vaší kanceláře v mimopracovní době nebo v době, kdy nemůžete přijímat hovory – ať už z kapacitních důvodů nebo kvůli nepřítomnosti personálu. Díky službě GTS virtuální asistentka nezmeškáte žádné důležité hovory.
Výhody služby
- Nabízí přesměrování telefonního čísla zákazníka na call centrum společnosti GTS Czech
- Spolehlivé zajištění chodu kanceláře po dobu nepřítomnosti klienta
- Služba je určena celému spektru firem a není omezena jejich velikostí
- Platba pouze za uskutečněný provoz
- Uspoří zákazníkům náklady v personální oblasti a nevyžaduje koupi nového hardwaru, který zastarává
- Garantované technologické zázemí společnosti a pravidelný reporting provozu
- Zjednodušuje administrativu díky komplexnosti služeb od jednoho poskytovatele
- Možnost využití dalších návazných služeb GTS Czech (barevná čísla)
Komu je služba určena?
Služba je určena celému spektru firem od malých přes střední až velké společnosti.