ICT a Managed služby

GTS Managed PBX

Služba GTS Managed PBX vám nabízí nejvýhodnější řešení sjednocených komunikací pro vaši firmu – telefony, e-maily, krátké zprávy, prezence, vzdálená spolupráce, videotelefone atd. Vše v jednom balíčku služeb. Implementace je pro zákazníka velmi snadná a nevyžaduje zapojení vlastních investičních nákladu. Plně outsourcovaná a řízená služba tedy klientovi funguje bez starostí o provoz a servis poskytovaných služeb. Výhodou jsou platby formou měsíčních paušálu. Kromě komplexního balícku lze využít i dalších doplňkových služeb, mezi než patří funkce Call centra pro odchozí i příchozí provoz včetně nahrávání či hlasový strom (IVR) s možností přehrání hlášek, logického větvení podle času volání nebo podle uživatelské volby.4

Výhody služby

  • ústředna, telefony a servis v jednom balíčku
  • není potřeba kupovat hardware,který zastarává
  • neváže váš vlastní kapitál
  • úspory v personální oblasti
  • zjednodušuje administrativu díky komplexnosti služeb od jednoho poskytovatele
  • není nutné dokupovat karty po 20 nebo 30 linkách, když je potřeba přidat jen jednu linku (jeden IP telefon)
  • doplňková funkce call centra
  • IP řešení je společné pro vaši centrálu i všechny pobočky
  • jeden číslovací plán, jedna správa

Komu je služba určena

Služba je určena pro všechny segmenty zákazníků od kanceláří po veliké firmy a státní správu.