GTS Managed PBX
Služba GTS Managed PBX vám nabízí nejvýhodnější řešení sjednocených komunikací pro vaši firmu – telefony, e-maily, krátké zprávy, prezence, vzdálená spolupráce, videotelefone atd. Vše v jednom balíčku služeb. Implementace je pro zákazníka velmi snadná a nevyžaduje zapojení vlastních investičních nákladu. Plně outsourcovaná a řízená služba tedy klientovi funguje bez starostí o provoz a servis poskytovaných služeb. Výhodou jsou platby formou měsíčních paušálu. Kromě komplexního balícku lze využít i dalších doplňkových služeb, mezi než patří funkce Call centra pro odchozí i příchozí provoz včetně nahrávání či hlasový strom (IVR) s možností přehrání hlášek, logického větvení podle času volání nebo podle uživatelské volby.4
Vlastnosti služby GTS MANAGED PBX
Tato služba nabízí klientům tři základní balíčky:
-
Řešení pro firmy do 35 uživatelů
-
Řešení pro firmy do 50 uživatelů
-
Řešení pro firmy do 100 uživatelů
V základních balíčcích jsou tyto služby a funkce:
-
Základní konfigurace pobočkové ústředny
-
Aktivace a základní nastavení parametrů systému
-
Konfigurace hlasových VLAN a QoS
-
Konfigurace telefonů
-
Zavedení uživatelů společně s jejich linkami do systému
-
Přiřazení práv volání jednotlivým účastníkům
-
Připojení nejvýše dvou analogových zařízení (fax, analogový telefon, DECT nebo modem)
-
Nastavení směrování hovorů a číslovacího plánu
-
Konfigurace Extension Mobility
-
Přidržování hovoru
-
Zobrazování telefonního čísla
-
Zobrazování telefonního čísla a jména volajícího při interním volání
-
Přepojování hovoru
-
Music on Hold (pro externí hovory)
-
Možnost využívat nových širokopásmých kodeků (tento kodek podporují pouze vybraná zařízení)
-
Přístup do zmeškaných, příchozích a volaných čísel
-
Funkce Opakovat (redial)
-
Funkce Přesměrovat – základní profil bude sloužit pouze na interní linky
-
Funkce Callback
-
Možnost Ad-hoc konferencí (maximálně tři účastníci)
-
Lokalizace do 20 jazyků včetně českého
-
Přístup do korporátního adresáře
-
Rychlé volby
Základní balícek lze rozšírit o tyto služby a funkce:
-
Konfigurace Hunt group
-
Možnost Pick-up group
-
Funkce Parkování hovoru
-
Funkce Intercom
-
Meet-me konference
-
Připojení vrátníků a platebních terminálů a jiná připojení
-
Úprava pozadí telefonu na přání zákazníka
-
Možnost zobrazovat na telefonech aktuální stav předem definovaných uživatelů
-
Nastavování pravidel při přesměrovávání hovorů (CLFwrALL)
-
Funkce DND (Nerušit)
Výhody služby
-
ústředna, telefony a servis v jednom balíčku
-
není potřeba kupovat hardware,který zastarává
-
neváže váš vlastní kapitál
-
úspory v personální oblasti
-
zjednodušuje administrativu díky komplexnosti služeb od jednoho poskytovatele
-
není nutné dokupovat karty po 20 nebo 30 linkách, když je potřeba přidat jen jednu linku (jeden IP telefon)
-
doplňková funkce call centra
-
IP řešení je společné pro vaši centrálu i všechny pobočky
-
jeden číslovací plán, jedna správa
Komu je služba určena
Služba je určena pro všechny segmenty zákazníků od kanceláří po veliké firmy a státní správu.