GTS Virtuální ústředna
GTS virtuální ústředna je doplňkem služby GTS IP komplet. Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v prostorách GTS Czech. Součástí služby jsou moderní IP telefony (Simulátor IP telefonu) a aplikace s přidanou hodnotou. Jednou z jejích hlavních výhod je možnost volat mezi vzdálenými pobočkami ZDARMA prostřednictvím hlasové virtuální privátní sítě (VPN).
GTS virtuální ústředna je doplňkem služby GTS IP komplet.
Jedná se o hostovanou ústřednu, která je fyzicky umístěna v prostorách Czech. Součástí služby jsou moderní IP telefony (Simulátor IP telefonu ) a aplikace s přidanou hodnotou. Jednou z jejích hlavních výhod je možnost volat mezi vzdálenými pobočkami ZDARMA prostřednictvím hlasové virtuální privátní sítě (VPN).
Nabízené služby v rámci GTS IP komplet lite
-
Zobrazení telefonního čísla a jména
-
Vytáčení čísel a telefonní seznamy
-
Seznam hovorů a jejich historie
-
Přesměrovaná volání
-
Hovory se třemi účastníky
-
Skupiny pro příjem a převzetí hovoru
Hlasová pošta
- ohlášení hlasové schránky telefonním číslem, jménem nebo vlastním pozdravem,
- správa hlasové schránky přes libovolný telefon po zadání vlastního telefonního čísla a PIN,
- možnost zasílání nahraných vzkazů e-mailem na libovolnou adresu.
Informační rozhraní – Web care
- detailní výpisy hovorů,
- statistiky hlasového provozu včetně grafů,
- provozní zatížení datových a internetových přípojek včetně grafů, možnost vytváření skupin uživatelů a sledování záznamů pro tyto skupiny (uživatelské filtry)
Rozšiřující aplikace pro propojení telefonu a počítačových systémů
GTS Czech rovněž nabízí řadu aplikací pro propojení počítačových programů se světem telefonů. Budete pak moci například vytáčet telefonní čísla přímo z počítače, dozvíte se, kdo vám volá a podrobnosti vašich vzájemných obchodních vztahů ještě předtím, než zvednete sluchátko. Zorganizování telefonní kampaně včetně sledování zpětné vazby nebo reakce vašich zákazníků je pak opravdu hračkou.
IP telefony
Telefony Cisco
- IP telefony Cisco 7940G a 7960G využívají všech výhod IP technologie. Pomocí funkčních tlačítek má uživatel okamžitý přístup k telefonním funkcím na základě aktuálního stavu telefonu. Tyto telefony jsou vhodné zejména pro manažery, výkonné pracovníky a nejnáročnější uživatele.
- Simulátor IP telefonu
Telefony Linksys
- IP telefony Linksys SPA 922 a 962 představují špičkové zařízení se snadnou obsluhou a překvapivě nízkou cenou. Optimální pro použití s aplikacemi ve vašem počítači – již nikdy nebudete muset přepisovat telefonní čísla z internetového prohlížeče nebo vašeho mobilního telefonu. U typu SPA962 oceníte velký barevný grafický displej.
- Linksys je obchodní a ochranná známka společnosti Cisco System, Inc.
Adaptér
- Zařízení Cisco ATA186 se využívá jako adaptér pro připojení analogového telefonu nebo bezdrátového telefonu standardu DECT.
Aplikace s přidanou hodnotou
Spojovatelské pracoviště
PC aplikace určená především pro recepce a informační linky. Pomocí jednoho kliknutí myší může spojovatelka přepojit příchozí hovor na vybranou linku ve firmě a také na monitoru počítače vidí, které linky jsou v danou chvíli obsazeny.
Clik-to-Call
Aplikace umožňující ovládat IP telefon prostřednictvím počítače. Možnost vytáčení čísel, odpovědět na zmeškaný hovor, nebo doplnit kontakt do osobního telefonního seznamu – to vše a mnoho dalších funkcí se pro vás stane jednoduchou a samozřejmou záležitostí při ovládání přes vaše PC.
TAPI rozhraní
Zavolat na telefon z vašich kontaktů v MS Outlooku nebo MS Outloku Expres bude hračkou. Budete vědět kdo vám volá, kdy jste s ním naposled mluvili, co jste dojednali vy nebo vaši kolegové,atd. Budete vědět, zda se váš partner opozdil s platbou nebo s dodáním zboží. Systém totiž spolupracuje s většinou CRM a ERP řešení.
Telefonní seznam ČR
Přes IP telefon je možné najít jakékoliv telefonní číslo uvedené ve Zlatých stránkách ČR a okamžitě ho vytočit. Tato aplikace je dostupná pouze pro telefony Cisco.
Služba osobního nastavení
Umožňuje přizpůsobit uživatelské funkce vašeho IP telefonu jednoduše a odkudkoliv, kde je internet. Základní funkce zahrnují přesměrování, rychlou volbu, hlasovou poštu na e-mail, adresáře telefonních čísel atd.
Výhody služby
- Investiční nenáročnost – hostovaná pobočková ústředna je fyzicky umístěna na straně GTS Novera a vy platíte jen služby, které využíváte. Díky principu hostované ústředny nepotřebujete vlastní ústřednu, nemusíte se starat o její údržbu a především nemusíte nic jednorázově platit. Odpadá vám tak riziko spojené s velkou investicí.
- Aplikace s přidanou hodnotou – součástí služby jsou aplikace, které uživatelům zvyšují komfort telefonování a usnadňují každodenní práci. Jedná se o aplikace Spojovatelské pracoviště, Telefonní seznam ČR, Click-to-Call, Osobní nastavení a Administrátorské nastavení.
- Flexibilita řešení – hostovaná ústředna je flexibilní a variabilní podle toho, jak vaše firma roste. Jednotlivé linky a služby můžete přidávat a ubírat podle potřeby.
- Moderní IP telefony – telefony, které podporují IP technologii. Všechny námi nabízené modely IP koncových zařízení jsou testovány pro službu Novera virtuální ústředna a můžete je instalovat na různých pracovištích od výrobní haly, skladu až po kancelář ředitele. Simulátor IP telefonu
Komu je služba určena
Novera virtuální ústředna je určena středním a velkým firmám, které hledají nadstavbu službě Novera IP Komplet a chtějí získat profesionální telefonní přístroje. Doposud si firemní zákazníci museli za drahé peníze pořizovat a poté nákladně provozovat klasické pobočkové ústředny. Ty se přitom vyplatí až od určitého počtu telefonních linek a pro mnohé firmy tak nebylo takové řešení výhodné.
Díky IP telefonii se ale situace mění – zákazník si již nemusí pořizovat vlastní pobočkovou ústřednu. Stačí jednoduše připojit IP telefon k síti telekomunikačního operátora a využívat služby virtuální pobočkové ústředny. Tu firma nevlastní, pouze používá. Přitom jí poskytuje stejný a mnohdy ještě větší komfort a rozsah funkcí než klasická pobočková ústředna.
Ceník
Jednotlivé cenové programy a ceníky služeb budou zákazníkům poskytnuty obchodním zástupcem nebo operátorem Kontaktního centra.